تراژدی

هرگز کسی اینگونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من،به زندگی نشسته ام

هرگز کسی اینگونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من،به زندگی نشسته ام

این آخرین شام از آخرین پاییز

پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۵، ۰۳:۳۱ ب.ظ

فرقی نمی کند

کسی را ته دلت داری یا نه...کسی ذهن تو را آغشته به خودش کرده یا نه...

مهم نیست

اگر می نویسی:کسی عاشقم نمی شود...اگر کسی بیشتر از من عاشقت می شود...

نه مهم است و نه فرقی دارد

که دلت،دل دل کند برای دیگری و دل من،دلگیر شود از بی تویی...

آخرش

تو

ضیافت عاشقانه ی بزرگی را از دست داده ای...وگرنه از تو که برای من یک اسم می ماند...همین! 

آخرش

مهمان تویی

صاحب خانه

من...


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی