تراژدی

هرگز کسی اینگونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من،به زندگی نشسته ام

هرگز کسی اینگونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من،به زندگی نشسته ام

اندر احوالات آنا گاوالدا ی ملعون!

دوشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۳۶ ب.ظ

پیش نوشت:اگر قصد تخریب عشق جاودان خود را دارید،حتما آنا گاوالدا بخوانید!!! 

به طرز بی رحمانه ای در تمام عطر های جهان ریشه دوانده ای! انگار همه ی آدم هایی که اطرافم هستند و یا حتی از کنارم رد میشوند عصاره  ای از آن عطر اعصاب خرد کنِ تو را توی شیشه ی عطرشان ریخته اند و مثل تو،از گردن تا کمرشان را با عطر،یکی میکنند!!! 

بعضی افراد چنان بوی تو را دارند که دلم میخواهد بروم بزنم سر شانه یشان و بگویم:ببخشید خانم!میشود چند لحظه بغلتان کنم...؟! میشود سرم را فرو ببرم توی گردنتان و تا توان دارم این عطر لعنتی تان را بو کنم...؟! 


پی نوشت:به خودتان رحم کنید و عطر نزنید...عطر ها را هیچ وقت نمیشود فراموش کرد حتی اگر رایحه ی آن را به یاد نیاورید،حس میکنید تمام عطر های دنیا،بوی اویی را میدهد که دوستش داشتید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی