تراژدی

هرگز کسی اینگونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من،به زندگی نشسته ام

هرگز کسی اینگونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من،به زندگی نشسته ام

بازهم این صدای خون آلود

چهارشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۴ ب.ظ

با هر دوشنبه اشک می ریزم

کی گفته دیوونگی حد داره...؟!

نیستی بگی خیلی دوستم داری...نیستی بگی امشب...

بی تو که چیزی مثل سابق نیست

رفتی و با تو دلخوشی رفته

رفتی و تیکه تیکه ی قلبم

جا مونده

بین

روزای هقته



جز لحظه ای که دست تکون دادیم

از چهارشنبه چیزی یادم نیست...

ابرای بارون زا رو برگردون

مردی که اشک نریزه،آدم نیست...!

از وقتی چشماتو روی من بستی

خورشید از دنیای من رفته

من موندم و دلواپسی هامو دلتنگی های آخر هفته...


فقط رضا یزدانی گوش کنید... :)

نظرات  (۱)

این موزیک واقعا عالی بود ... رضا یزدانی از خودمونه ! یعنی اگه یغما گلرویی،مهدی موسوی، حدیث فولادوند، شاهین نجفی و رضا یزدانی یه جا باشن چی میشه !!!!
پاسخ:
البته که اندیشه ی فولادوند نه حدیث!
بله...اندیشه و رضا از از خدایان من هستند!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی