تراژدی

هرگز کسی اینگونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من،به زندگی نشسته ام

هرگز کسی اینگونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من،به زندگی نشسته ام

When We Were Young

يكشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۰۵ ب.ظ

اوایل این طور نبود که...

اوایل عاشقانه هایم را برای تو می سرودم

بعد ها اما

فقط عاشقانه سرودم...

اوایل نت های موسیقی که اوج می گرفتند،خیال تو هم اوج می گرفت...

بعد ها

نت های موسیقی همیشه در اوج ماندند

اوایل وقتی چیز هایی را می دیدم که تو دوستشان داشتی،یادت می کردم،مثل باران...

بعد ها

فقط چیز هایی را می دیدم که تو دوستشان داشتی،مثل باران...آسمان اما لجوج بود،خودم می باریدم...

اوایل این طور نبود که...

اوایل اسمت را که می شنیدم،جانم به لبم می رسید

بعد ها

اصلا جانی نداشتم که بخواهد به لبم برسد...

اوایل فرق داشت...

اوایل دلم که می گرفت،صدایم هم می گرفت از گریه...

بعد ها

دوستانم مرا با صدای گرفته ام می شناختند...

اوایل قرار گذاشته بودیم فقط روز های تعطیل سیگار بکشم

بعد ها

خوردیم به تابستان...

شرایط عوض شد وگرنه اوایل این طور نبود که...

اوایل روی تخت خوابم که می افتادم،فکرت رهایم نمی کرد

بعد ها

از تخت خوابم بلند نشدم

اوایل آرام جانم بودی

بعد ها

دردت به جانم بود

اوایل دوستت داشتم

بعد ها چیزی جز دوست داشتنت نداشتم

اوایل من بودم

بعد ها

" تو " شدم

حالا را نبین...

اوایل این طور نبود که...

این اواخر

این طور شد...


از سجاد شهیدی


please listen to WHEN WE WERE YOUG track of 25 album from adele

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی