تراژدی

هرگز کسی اینگونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من،به زندگی نشسته ام

هرگز کسی اینگونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من،به زندگی نشسته ام

پرسش

دوشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۴۷ ب.ظ

خداوندا
مرا ببخش به خاطر گناهی که پیش از متولد شدن مرتکب شدم!

و تو به تقاص آن

مرا انسان آفریدی...

و من محروم ماندم از تکه ای آهن شدن

که کلید شده است در دستانش...

من را منع کردی از پارچه بودن برای شال سرش...

بیرون راندی مرا از بهشت شیشه ای پنجره ی اتاقش...

حبسم کرده ای در جسم خودم

با حسرت آزادی در لا به لای گره ی موهایش...

خداوندا...مرا ببخش و رها کن از هبوط به زندگی...

من سخت عذاب می کشم از این انسانی که آفریدی

تا فقط بنشیند در کنارش!

نظرات  (۱)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی